Wednesday, November 25, 2020

author photo

 Serbuk Magic Untuk Cuci Mesin Basuh | Assalamualaikum... Hai korang semua, Hari ini Cik Ash nak kongsi satu barang yang memang viral di Facebook selalu lalu lalang dekat wall. Barang ini beli dalam bulan 6 tak silap Cik Ash la. Lama dah beli ni baru cuba guna dan tengok sendiri betul serbuk magic ini mampu ke untuk cuci mesin basuh. 

magic



Disebabkan dah lama beli mesin basuh ni, kalau tak silap Cik Ash tahun 2017 lagi, selalu Cik Ash duk perasan la kain bila dah kering macam ada debu-debu gitu, tu duk fikir mesin basuh ini kena cuci nak buang segala kerak-kerak dekat mesin basuh. Cik Ash beli Serbuk Magic ini di kedai eco shop nama GANSO.


Baca : Magic Sponge Mrdiy


Cara nak guna pun mudah ikut jer arahan di bungkusan itu. Mesin Cik Ash manual nak bilas dan buang air semuanya kena kita buat sendiri. Lambat juga nak boleh clearkan semua bagi bersih air mesin basuh tu. Kena biarkan 5 jam. Cuci mesin basuh dari pagi sampai ke petang pukul 5 baru siap clear mesin basuh air dah nampak bersih tak ada kotoran dah. Tu la daki mesin basuh banyak gila masa first air lupa nak snap gambar waktu tu hahaha, biasa la teruja punya pasal kan lupa segala benda nak buat.

This post have 5 komentar

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post