TICKER

Wednesday, April 25, 2018

Wordless Wenesday #106 | Diy Kotak Serbaguna

Wordless Wenesday #106 | Diy Kotak Serbaguna | Assalamualaikum.. Selamat pagi.. Semoga ceria selalu.

Hari saja-saja santai nak kongsi hasil kerja spontan Cik Ash buat kotak tempat simpan buku-buku guna kotak yang banyak kat rumah ni.. hahaha dan hasilnya tengok dekat bawah ni.. main agak-agak ukuran tu  tengok contoh dekat google buat jer...



Ok la out dulu entri ringkas jer namanya hari rabu kan..

9 comments:

  1. bagus ekin, rajin.
    aida beli aje kotak buku :) ha ha
    pemalas nak diy!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha puas duk saja aida tu terajin buat benda gini

      Delete
  2. Cayalah ekin.. ohsem tu DIY sendiri..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha semua benda kotak nampak mesti nak buat time rajin jer la malas xdenya nak pandang kotak tu

      Delete
  3. rabia pun simpan alat mekap dalam kotak

    ReplyDelete