TICKER

Wednesday, February 4, 2015

Wordless Wednesday #13 | Aksi Nakal Sipol Kasih

Wordless Wednesday #13 | Aksi Nakal Sipol Kasih





10 comments:

  1. sama mcm kucing saya pantang nmpk plastik ngan kotak mesti nk masuk

    ReplyDelete
  2. @Farrah MF ha ah suka sangat plastik beg ni... rindu kat dia yang letak WW pic sipol ni... tak sabar nak jumpa dia bulan 4 ni... mesti dah besar jadi jantan... hhahhahaha

    ReplyDelete
  3. kemain selimut lagi dalam tu . huhuu

    ReplyDelete
  4. wahhh...comeynya.. sebiji mcm anak harimau!!! tp saya geli kucing..hehe

    zinziemeewah

    ReplyDelete
  5. bestnyaaaaaa ada kucing kat rumah.. mmg kucen ske beg n kotak n plstik kan.. pantang tengok hihi..

    CT suka kucing tapi xleh la bela.. bau n bulu dia buat smeput.. kalo main kejap aje nafas mesti bunyi..

    ReplyDelete
  6. @Asya Atienhihihi perangai kucing sama jer kan...

    ReplyDelete