Tuesday, February 4, 2020

author photo
Entri Terbaik Bulan November Dan December 2019 | Assalamualaikum...Hai, maaf lama Cik Ash tak update entri dekat blog ni. Hampir terlupa nak kongsikan rutin harian entri terbaik untuk 2 bulan tahun 2019 dekat blog ni. Nak buat macam mana sekarang agak kurang dah nak tengok laptop lama-lama macam dulu. Jadi mood kelaut tambah pulak sibuk dengan urusan mak mentua berulang hospital lagi la malas hihihi. Sory la ya.  Terima kasih kepada korang yang sudi memberi komen dekat Drama Seadanya Aku ni. 


Seperti biasa la Cik Ash akan kongsikan dengan korang semua Entri Terbaik Bulan November dan December 2019 aritu yang terlupa nak kongsi dekat blog ni. Pada bulan November aritu entri dekat blog sempat update 3 entri jer, manakala untuk bulan December 2019 hanya dapat udpate 15 entri jer. Nampak sangat berkurang menulis pada November itu disebabkan sibuk dengan urusan mak mentua di hospital dan sibuk urusan peribadi blog ditinggalkan huhuhu...Jom la tengok antara entri terbaik yang terdapat di dalam blog Cik Ash ni mungkin ada yang korang belum berpeluang untuk baca lagi ke. 

Entri Terbaik Bulan November dan December 2019 

1. Magic Sponge Mr DIY- yang ini pulak Cik Ash saja-saja suka berkongsi selepas menggunakan magic sponge ni. Memang berkesan menghilangkan kotoran. 

2. Lagu Ost Drama Demi Rindumu -  Lagu dalam drama Demi Rindumu pun banyak yang best juga ramai yang mencari tu patut la view tinggi

3. Resepi Timun Tumis Air - Masih ada yang cari  entri resepi paling simple ni, Walaupun dah lama kongsi pada tahun 2017 lagi. Pageview entri ni dah cecah 11K view. Yang paling Cik Ash gembira berada di pages pertama google Alhamdulilah. 

4. Cendawan Enoki Goreng Celup Tepung Bestari - saja-saja suka kongsi resepi ramai yang cari resepi ringkas ni. Entri tahun 2018 ni. Hihihi. View untuk entri dah cecah 4K.

5. Resepi Lempeng Gula Merah - Masih berada dalam carta lagi untuk bulan ni. Entri ini dah lama juga Cik Ash kongsi dekat blog pada tahun 2017 lagi, sekarang masih ada yang mencari resepi ni Alhamdulilah, Pageview dah cecah 7k view. Manakala berada di carian pertama google juga.

6. Cara Nak Beli Dekoder MYTV Secara Online - Baru-baru ada yang sedang cari cara untuk membeli Dekoder MYTV secara online Cik Ash kongsikan caranya di blog.

7. Belajar Lukis Haiwan  - Yang ni pulak sahaja-sahaja suka nak kongsi dekat blog mana tahu nanti berguna untuk Cik Ash bila ada anak ke kan. Tak pun bagi anak saudara belajar.

8. Nasi Lemak Kelantan - Ni pun saja-saja nak kongsi resepi Cik Ash buat nasi lemak, tak sangka la view resepi selalu naik dekat blog.

9. Lagu Ost Drama Lelakimu Yang Dulu  - Lagu dalam drama ini banyak yang best maybe sebab tu ramai yang view.

10.  Lagu Ost Drama Demi Rindumu  - Lagu dalam drama Demi Rindumu pun banyak yang best juga ramai yang mencari tu patut la view tinggi.

11.  Resepi Singgang Ayam Yang Ringkas - Pertama kali cuba buat singgang ayam alhamdulilah sedap dimakan dan boleh diterima makan hihihi. View untuk entri dah cecah 1K.

12. Lagu Ost Drama Adellea Sofea - Lagu dalam drama ni semuanya best-best.

13. Drama Adellea Sofea Slot Akasia - Ramai juga yang nak baca sinopsis drama ni, tapi sinopisi tak sama dengan jalan cerita drama ni. Hihihi.

14.  Lagu Ost Drama TQ Captain - Lagu dalam drama ni tak banyak hanya dua jer tapi ada juga nak tahu lagu dalam drama ni hihihi.

Hanya 14 entri yang terbaik untuk November dan December 2019 aritu. Cik Ash tengok dalam senarai diatas ni kebanyakannya entri koleksi #dapurcikash ,ost lagu dan lain-lain. Ok la korang selamat membaca entri terbaik Cik Ash ni ya. Jumpa lagi nanti kalau ada masa Cik Ash update lagi. hihihi.

1 komentar:

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post