Wednesday, October 28, 2020

author photo

Bihun Segera Faiza Perisa Tomyam | Assalamualaikum... Hai, Sebenarnya dah lama Cik Ash beli produk bihun segera Faiza perisa tomyam ni, ni baru berkesempatan nak kongsikan di blog ni.




Lagi pulak bihun segera Faiza ni jarang sangat nak jumpa kalau shopping di Tesco. Kalau ada tu memang ambik satu untuk Cik Ash kalau terasa pahit mulut boleh la makan bihun ni sebab kuahnya masam-masam hihihi.


Tambahan pulak  bihun segera Faiza ni mudah disediakan tak perlu nak guna peralatan atau skil masak yang hebat di dapur, korang hanya perlu curahkan air panas rendamkan selama 3 minit dan dimakan. Macam senangkan?


Rasa tomyam yang pekat boleh nak lepaskan mengidam nak makan tomyam dekat kedai hahaha. Bihun Faiza ni di datangkan dua perisa iaitu Perisa Tomyan dan Perisa Sup. Perisa sup Cik Ash tidak cuba lagi. 


Baca : Resepi Tomyan Ayam Macam Dekat Kedai


Tentang Produk Faiza Sdn Bhd

Syarikat FAIZA ditubuhkan pada tahun 1982, menjalankan aktiviti runcit sebagai perniagaan utamanya. Pada tahun 1992, Syarikat FAIZA secara rasmi diperbadankan di bawah Syarikat FAIZA Sdn. Bhd. (SFSB) dan memasuki modal teroka dengan Padiberas Nasional (BERNAS) pada tahun 1997.


Pada akhir tahun 90an pembeli mula menilai dengan lebih dekat pemprosesan dan sifat lain dari produk yang boleh dimakan. Pada masa inilah syarikat diperkenalkan kepada kategori beras berkualiti herba yang unik dari negeri Kartanaka, India Selatan. Itu nasi Herbal "Ponni". Ingin menjana satu juta, SFSB segera menyedari faedah intrinsik yang diperoleh pengguna beras dengan beras "Ponni" dalam makanan mereka. Hari ini dengan nama Taj Mahal, beras Ponni telah diedarkan ke seluruh Malaysia.


Sebagai keuntungan, Taj Mahal telah memberikan kesan yang besar dalam permintaan pengguna terhadap produk beras SFSB lain, seperti Basmathi, beras wangi, beras Super istimewa Thailand dan tempatan.


Kekuatan SFSB, terletak pada kekuatan pendorong kami yang bertenaga dan profesional dengan pengetahuan dan pengalaman yang luas dalam bidang masing-masing, yang akan menjadikan kita lebih bersedia untuk bersaing dalam senario perniagaan beras. Ini kerana di SFSB, kami tidak pernah berkompromi dengan kualiti. Kami selalu mencari teknik yang lebih baik, cara yang lebih baik untuk menghasilkan, menyampaikan, berkomunikasi, mempromosikan, memberi perkhidmatan, untuk menjual. Kami yakin bahawa kejayaan dicapai dari apa yang kami lakukan dengan penuh semangat.

This post have 2 komentar

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post