-->

Tuesday, November 3, 2015

author photo
Donut oh Donut


Assalamulaikum..  
Hai korang.. seperti biasa entri autopost lagi.. 
2 hingga 3 hari lepas ekin buat Donut lagi permintaan dari suami ekin. Dia suka sangat donut ni.. donut yang ni ekin cuba resepi lain pulak disebabkan susu tepung tak ada ekin gantikan dengan susu pekat manis. Tesktur donut lembut tapi tak gebu macam sebelum ni maybe sebab tak guna susu tepung dan tak masuk telur. 

Asyik buat donut jah ekin ni hihihi.. biasa la ekin baru pandai buat kuih hihihi.. memang ekin bab kuih fail taw.. masa anak dara tak mau belajar memasak begini la jadinya.kuih febret suami lopat tikam ekin tak pandai buat nak kena belajar cara buat nanti..

Resepi donut tu nanti ekin update semula... hihuhi.. tak jumpa pulak buku resepi ekin letak dimana.. lagi pulak taip entri waktu malam tanpa cermin mata tak nampak tulisann kat buku hihihi.. sory taw.. 
your advertise here

This post have 28 komentar

avatar
Wak Lat delete November 3, 2015 at 4:24 PM

untunglar bini pandai buat donut, ;p

Reply
avatar
Murni Alysa delete November 3, 2015 at 6:58 PM

gebu molek donut tu..mmm sedap tu

Reply
avatar
iryantyismail delete November 4, 2015 at 10:50 AM

Wah ekin belajar buat kueh..rajinnya
:-)) kak yan suka donat sambal

Reply
avatar
Cik Ash delete November 4, 2015 at 11:10 AM

:) bini baru pandai masak hihihi

Reply
avatar
Cik Ash delete November 4, 2015 at 11:11 AM

Hihihihi alhamdulilah menjadi gak akhirnya

Reply
avatar
Cik Ash delete November 4, 2015 at 11:11 AM

Kak yan kena belajar suami nak makan kan

Reply
avatar
Cik Ash delete November 4, 2015 at 11:12 AM

Memang sedap dimakan panas2

Reply
avatar
Jari Manis delete November 4, 2015 at 10:36 PM

maknanya jgn skip telur tu kan..x gebus kureng lah sikit rasanya eh

Reply
avatar
Cik Ash delete November 5, 2015 at 9:53 AM

Ha ah sis jm juri masakan kat rumah ada seorang hahaha abg la boleh taw beza

Reply
avatar
Sha Mohamed delete November 5, 2015 at 7:02 PM

Jeles tgk donut ekin.. gebu gebu..

Reply
avatar
Cik Ash delete November 6, 2015 at 1:00 AM

Donut ikut tuan dia hihihi

Reply
avatar
Kira Sakura delete November 8, 2015 at 4:05 PM

yang ini pun nak buat nak buat tapi tak buat buat, sudahnya buat kat kedai je adehhhh

Reply
avatar
Cik Ash delete November 13, 2015 at 5:59 PM

kira kak ekin ni surirumah abg nak mkn kena buat la hihihi

Reply
avatar
adianiez AIDA delete November 16, 2015 at 4:56 PM

1-2 minggu ni aida blogwalking... semua buat donut.
nape ekk?
hmmmm mencabar keimanan!

Reply
avatar
Cik Mimie delete November 20, 2015 at 11:39 AM

Donut..Cik Mimie suka yang x byk gula..sebab Cik Mimie x suka manis2..heee :D

Reply
avatar
Cik Mimie delete November 20, 2015 at 11:39 AM

Cik Mimie pandai makan tak pandai buat..hehehe

Reply
avatar
Cik Ash delete December 1, 2015 at 12:16 PM

Sedap sangat mkn buat sendiri

Reply
avatar
Cik Ash delete December 1, 2015 at 12:17 PM

Nak suruh kak.aida buat donut tu hihihi

Reply
avatar
Cik Ash delete December 1, 2015 at 12:18 PM

Kak ekin suka gula sederhana sedap mkn panas2

Reply
avatar
Cik Ash delete December 1, 2015 at 12:19 PM

Kak ekin xpndai cik mimie bab abg nk mkn kena buat se.diri la...

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post