Wednesday, September 25, 2019

Gegar Vaganza Musim Ke 6 Tahun 2019

Gegar Vaganza Musim Ke 6 Tahun 2019 | Wah teruja bila dapat tahu gegar vaganza 6 bakal kembali lagi pada tahun ni. Tak sabar pulak nak tengok nyanyian antara-antara penyanyi lama. 


Gegar Vaganza Musin Ke 6 Tahun 2019

Akhirnya terjawab sudah siapa yang bakal berentak untuk bertanding dalam Gegar Vaganza 6 Tahun 2019 ni, Semua meraka yang bakal bertanding adalah di antara penyanyi yang popular sekitar era 90-an dan awal 2000. Turut serta yang berkumpulan. 

Gegar Vaganza 6 ini akan bersiaran selama lapan minggu bermula 13 Oktober secara langsung dari Auditorium Majlis Bandaraya Shah Alam (MBSA). Senarai nama perserta diumunkan dalam satu sidang media yang telah berlangsung di The Gardens Theatre,Mid Valley Kuala Lumpur pada hari Selasa. 

Antara penyanyi yang terlibat pada Gegar Vaganza 6 adalah penyanyi solo dah duo berkumpulan iaitu :- 


Sham Visa 

Naqiu Boboi 

Roy 

Hady Mirza

Ameer Sofarz

Jat Black Dog Bone 

Feeza

Mazleela

Noorshila Amin

Nurfatima 

Wann

Kumpulan Kool

Kumpulan One Nation Eemcees

Gegar Vaganza 6 ini akan disiarkan secara langsung di saluran Astro Ria (104), Ria HD (123) dan Astro Go setiap hari Ahad pukul 9 malam. Masih mengekalkan format sama seperti tahun lalu juga. Manakala pengacara untuk Gegar Vaganza 6 masih dikekalkan Nabil Ahmad dan Jihan Muse. Gandingan dua orang ini memang terbaik sejak Gegar Vaganza musim pertama lagi. Untuk juri tetap pulak di datangkan dari dari Indonesia bintang legenda iaitu Hetty Koes Endang dan Datuk Ramli MS. 

Ok la korang itu jer pengkongsian hari ini mengenai Gegar Vaganza 6  Tahun 2019. Tak sabar nak tengok mereka semua ni berentak untuk bergelar Juara Gegar Vaganza untuk tahun ni. 

15 comments:

  1. waaa..ada ye GV musim 6..baru tahu..haha

    ReplyDelete
  2. kak ana minat wann, orang kampung kak ana tu ekin hehe :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. owh org kg kak ana.. xsabar nak tengok dia nyanyi kan kan

      Delete
  3. tak layan..tapi tengok sikit2 je..boleh tahan la diorg

    ReplyDelete
  4. nampak macam nak menang kat naqiu boboy.. hehehe.. anyway.. follow sini..

    ReplyDelete
    Replies
    1. xtaw siapa menang sebab semuanya penyanyi legend ni hahaha

      Delete
  5. Wah ingatkan dah takde GV. Peserta semua otaime2 kecuali ONE tu.

    ReplyDelete
  6. Musin ke 6 katanya..ahaah ingatkan sis JM jek typo

    ReplyDelete
  7. Hebat hebat semua ni. ramai peminat xsabar nak tgk kemunculan penyanyi lama menyepi ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha ah sama la ramai yg minat kali ni sebab lagu2 pernah dengar kan hahaha

      Delete