Wednesday, September 25, 2019

author photo
Gegar Vaganza Musim Ke 6 Tahun 2019 | Wah teruja bila dapat tahu gegar vaganza 6 bakal kembali lagi pada tahun ni. Tak sabar pulak nak tengok nyanyian antara-antara penyanyi lama. 


Gegar Vaganza Musin Ke 6 Tahun 2019

Akhirnya terjawab sudah siapa yang bakal berentak untuk bertanding dalam Gegar Vaganza 6 Tahun 2019 ni, Semua meraka yang bakal bertanding adalah di antara penyanyi yang popular sekitar era 90-an dan awal 2000. Turut serta yang berkumpulan. 

Gegar Vaganza 6 ini akan bersiaran selama lapan minggu bermula 13 Oktober secara langsung dari Auditorium Majlis Bandaraya Shah Alam (MBSA). Senarai nama perserta diumunkan dalam satu sidang media yang telah berlangsung di The Gardens Theatre,Mid Valley Kuala Lumpur pada hari Selasa. 

Antara penyanyi yang terlibat pada Gegar Vaganza 6 adalah penyanyi solo dah duo berkumpulan iaitu :- 


Sham Visa 

Naqiu Boboi 

Roy 

Hady Mirza

Ameer Sofarz

Jat Black Dog Bone 

Feeza

Mazleela

Noorshila Amin

Nurfatima 

Wann

Kumpulan Kool

Kumpulan One Nation Eemcees

Gegar Vaganza 6 ini akan disiarkan secara langsung di saluran Astro Ria (104), Ria HD (123) dan Astro Go setiap hari Ahad pukul 9 malam. Masih mengekalkan format sama seperti tahun lalu juga. Manakala pengacara untuk Gegar Vaganza 6 masih dikekalkan Nabil Ahmad dan Jihan Muse. Gandingan dua orang ini memang terbaik sejak Gegar Vaganza musim pertama lagi. Untuk juri tetap pulak di datangkan dari dari Indonesia bintang legenda iaitu Hetty Koes Endang dan Datuk Ramli MS. 

Ok la korang itu jer pengkongsian hari ini mengenai Gegar Vaganza 6  Tahun 2019. Tak sabar nak tengok mereka semua ni berentak untuk bergelar Juara Gegar Vaganza untuk tahun ni. 

This post have 15 komentar

avatar
Hayati Suki delete September 26, 2019 at 9:54 AM

waaa..ada ye GV musim 6..baru tahu..haha

Reply
avatar
Ana Jingga delete September 26, 2019 at 10:59 PM

kak ana minat wann, orang kampung kak ana tu ekin hehe :)

Reply
avatar
nurul aqidah azahar delete September 26, 2019 at 11:09 PM

tak layan..tapi tengok sikit2 je..boleh tahan la diorg

Reply
avatar
sayanakhiburan delete September 26, 2019 at 11:12 PM

nampak macam nak menang kat naqiu boboy.. hehehe.. anyway.. follow sini..

Reply
avatar
Ana Suhana delete September 27, 2019 at 8:52 AM

Wah ingatkan dah takde GV. Peserta semua otaime2 kecuali ONE tu.

Reply
avatar
Jari Manis delete September 28, 2019 at 1:00 AM

Musin ke 6 katanya..ahaah ingatkan sis JM jek typo

Reply
avatar
Azhafizah MN delete September 28, 2019 at 8:45 AM

Hebat hebat semua ni. ramai peminat xsabar nak tgk kemunculan penyanyi lama menyepi ni

Reply
avatar
Cik Ash delete September 28, 2019 at 9:52 AM

hahahha tajam eh mata sis JM ni

Reply
avatar
Cik Ash delete September 28, 2019 at 9:53 AM

ha ah tu xsabar nak tengok nanti

Reply
avatar
Cik Ash delete September 28, 2019 at 9:53 AM

owh org kg kak ana.. xsabar nak tengok dia nyanyi kan kan

Reply
avatar
Cik Ash delete September 28, 2019 at 9:54 AM

xtaw siapa menang sebab semuanya penyanyi legend ni hahaha

Reply
avatar
Cik Ash delete September 28, 2019 at 9:55 AM

ha ah sama la ramai yg minat kali ni sebab lagu2 pernah dengar kan hahaha

Reply
avatar
Cik Ash delete September 30, 2019 at 6:17 PM

Betul tu ana.. Mesti ada rancangan ni..

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post