Thursday, March 9, 2017

author photo
Lazada Birthday Contest Blogger

Assalamualaikum.. Hai korang semua apa khabar,harap semuanya sihat la ya..  ekin ada berita baik untuk yang suka shopping online ataupun yang suka join contest. 

Lazada sedang menganjurkan contest sempena Lazada Jualan Lazada Birthday Lazada Birthday Sale yang akan berlangsung dari 22 Mac hingga 24 Mac (di mana anda boleh mencari diskaun khas sehingga 90%!).  Contest  Lazada Bithday Untuk Blogger ini bermula pada 1 Mac hingga 23 Mac 2017. Lazada merupakan online shopping malaysia yang menjual pelbagai barang untuk dipilih dengan mudah. 
Hadiah yang ditawarkan best taw.. rugi siapa tak join contest ni. Sebelum ekin bagitahu cara-cara untuk sertai Contest ni. ekin nak bagitahu contest ni bersempena dengan ulangtahun lazada yang ke 5th. 

Apa yang perlu ekin buat untuk sertai contest perlu menjawab  4 soalan di dalam entri jom usha jawapan soalan yang di tanya ekin akan jawab dekat bawah ini :- 

Apa yang anda suka tentang Lazada Malaysia?

Apa yang ekin suka tentang Lazada Malaysia ni ialah ianya merupakan suatu laman web membeli beli belah online yang sudah dikenali ramai dan boleh dikira sebagai shopping online yang sangat popular. Barang-baranf dekat lazada sangat berpatutan dan murah harganya berbanding dengan jualan online yang lain. Barang yang diterima sangat berkualiti dalam keadaan baik, lagi yang suka sangat mudah berurusan beli dengan lazada ini. Dari segi pembayaran pulak lazada banyak pilihan untuk membuat pembayaran. Antara pilihan yang memudahkan ekin ada dengan menggunakan maybank2u ataupun banyak lagi cara pembayaran. 

Top tiga picks Produk dari Lazada Malaysia (tiga produk kegemaran anda)

Bab nak pilih 3 produk kegemaran anda ni agak susah la sikit sebabnya kalau ikutkan ekin semua nak beli dekat lazada tu hihihihihi..antara barang yang selalu ekin usha dekat sana adalah Electronics, Women's Fashion, dan Home & Living. So terpaksa la ekin buat pilihan 3 barang sahaja kan. 

Sokano Comfy Cotton Pet Bed With Detachable Pad -Brown 
Tempat kucing tengah duk usha nak dapatkan untuk kucing kat rumah nampak kesian sangat dekat kucing ni tidur dekat luar tanpa ada alas apa-apa pun.. kalau ada alas tidur mesti kucing ekin selesa tidur kan. 

Rear View Mirror Car Holder for Mobiles

Yang ini ekin nak sangat sebab nampak mudah nak letak handphone sebab selalu balik kelantan mesti guna GPS sebab takut tersilap jalan hihihihi.. balik jarang-jarang jalan selalu berubah kan.


Home 304 Stainless Steel Kitchen Mounted Pot Lid Rack 
Benda ni ekin nak dapatkan sebab mudah nanti nak letak senduk dan tudung periuk ke.. sebab selalu duk letak atas tudung periuk tak pun dalam mangkuk..lepas ni kalau benda memudahkan kerja ekin. 

Bagaimana anda berfikir Lazada Malaysia boleh meningkatkan?

Sekarang pembayaran untuk lazada saya menggunakan maybank2u kalau tak silap ekin Cash on Delivery (COD) tidak terdapat di kawasan tempat ekin duduk sekarang. 

Ekin harap pihak Lazada Malaysia akan memperluaskan lokasi yang membolehkan pelanggan membuat pembelian secara Cash On Delivery. Terutama di kawasan tempat saya tinggal sekarang iaitu kulim kedah hihihihi... 

Apakah ucapan selamat hari lahir anda untuk Lazada Malaysia?

Saya ingin mengucapkan Selamat Ulangtahun ke 5 buat Lazada Malaysia! Semoga Lazada Malaysia terus maju jaya dan kekal sebagai laman web shopping online di Malaysia dengan harga sangat rendah,selamat dan dipercayai ramai orang. Terima kasih juga kerana memudahkan rakyat Malaysia untuk membeli belah secara online dengan mudah dan cepat.

Semoga Lazada Malaysia menyediakan khidmat penghantaran yang cepat di kawasan perumahan ekin duduk sekarang terutamanya COD tu hihihihi.. mudah la lepas ni kalau COD ni..

Sebanyak 30 Pemenang akan dicari dalam contest ni..Ramai kan...Jom tengok apa hadiah yang bakal korang menangi untuk contest ni..Penulisan boleh je tulis dalam bahasa melayu dan English

Hadiah yang ditawarkan 

Kurang 50 Peserta (10 Pemenang) 

1st Prize: 1 x RM300
2nd Prize: 3 x RM200 
3rd Prize: 6 x RM100 

Lebih dari 50 dan Kurang dari 100 Peserta (20 Pemenang) 

1st Prize: 1 x RM500
2nd Prize: 7 x RM250 
3rd Prize: 12 x RM125 

Lebih dari 100 Peserta (30 Pemenang) 

1st Prize : 1 x RM800 
2nd Prize : 12 x RM300 
3rd Prize :17 x RM150 

Bagaimana untuk Join Lazada Birthday Blogger Contest?

1. Peraduan bermula dari 1 Mac sehingga 23 Mac 2017 (11:59).

2. Setiap peserta (blogger) perlu menulis catatan dan menjawab soalan-soalan ini pada / pos blognya:

a. What do you love about Lazada Malaysia? 
b. Top three Product picks from Lazada Malaysia (your three favorite products) 
c. How do you think Lazada Malaysia can improve? 
d. What is your birthday wish to Lazada Malaysia? 

3. Perkara ini mesti mengandungi screenshot untuk ketiga-tiga produk tersebut dalam titik 2.b (yang "Pilihan Produk Top" pos).

4. Peserta dikehendaki menyerahkan pautan ke jawatan mereka melalui e-mel kepada contest@lazada.com.my dengan subjek bertajuk: Lazada Contest Birthday Blogger

7. Peserta adalah dialu-alukan untuk menghantar artikel dalam mana-mana bahasa.

6. Pemenang akan dipilih secara rawak.

kredit :missobsesi

This post have 9 komentar

avatar
Junzie delete March 9, 2017 at 1:23 PM

besar peluang utk menang kalo 30 pencarian pemenang tu =) all the best tau !

Reply
avatar
Along Misuari delete March 9, 2017 at 8:24 PM

Good Luck Sis..
AM pun banyak membeli dengan Lazada sekarang..

Ikhlas Dari
Along Misuari

Reply
avatar
Hasif delete March 9, 2017 at 8:34 PM

Semoga berjaya.. Harap lazada guna la courier yang laju dan efficiient.. Yg tak efficient utk kawasan tu hope dapat dikeluarkan dari list..

Reply
avatar
Noor Maizan delete March 10, 2017 at 3:31 AM

Hi sis.
Good Luck.

Tapi sis copypaste entry saya ka? Kenapa sama especially bahagian ucapan tu? Janganlah macam ni sis, kalau copypaste pun creditkan la utk saya. Kalau credit saya pun tak kisah sangat even copypaste sebijik pun.

Maaflah kalau sis terasa.

Reply
avatar
Nina Mads delete March 16, 2017 at 6:32 PM

all the best kak kin.. best hadiah2

Reply
avatar
Nina Mads delete March 16, 2017 at 6:34 PM

erkkk.. blogger mcm2 perangai ada yg komen

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post