Tuesday, April 24, 2018

author photo
Lazada Birthday Festival Blogger Contest | Assalamualaikum... Hai korang puas duk saja sebenarnya ni Cik Ash ambik peluang join Contest dari Lazada ni. Kut-kut manalah tahu ada tuah rezeki Cik Ash menang lagi kan..Cik Ash pernah menang contest lazada tahun-tahun lepas dapat kamera fujifilm dan voucher aritu. 


Lazada sedang melancarkan  "The Birthday Festival Sale" ( https://www.lazada.com.my/birthday-sale/ ) bermula 25 hingga 27 April 2018 di mana korang boleh menikmati lebih dari 1000 flash deals, diskaun sehingga 90% atas pembelian pelbagai jenama dan produk, eksklusif vaucher dan pelbagai lagi! Hadiah yang ditawarkan best taw, rugi siapa tak join contest ni. Sebelum Cik Ash bagitahu cara-cara untuk sertai contest ni, Cik Ash nak bagitahu contest ni bersempena Lazada Birthday Festival yang ke 6th.

Untuk menyertai contest ni, ada 4 soalan yang blogger mesti jawab! Jom Cik Ash tunjukkan dengan korang apa yang akan Cik Ash lakukan sekiranya peluang menjadi party planner untuk Lazada's 6th Birthday Party.
1. Which location would you pick for Lazada's birthday party?

Lokasi yang Cik Ash pilih adalah sebuah taman yang luas di hiasai dengan deco-deco yang menarik. Memandangkan , sambutan harijadi setahun sekali tak salah sesekali lari daripada kesibukan kerja seharian tu. Taman pun menarik dan tenang Cik Ash tengok. Taman


2. Choose a party theme and pick one or several products on Lazada to decorate the venue.

Untuk pemilihan tema party ialah ' Party In The Garden' Untuk membuat party di dalam taman, Cik Ash duk bayangkan akan penuh belon atas padang yang luas, dengan ada hiasan pemandangan yang hijau dan bunga-bunga warna warni yang cantik. Antara props yang mesti ada untuk dekorasi birthday party lazada ini ialah :-

Pintu Gerbang Masuk

Ballon
props
di lazada ada pelbagai pilihan party goodies untuk kita pilih macam-macam ada. 
 
3. Which birthday cake will be served and which products on Lazada can help you prepare it?

Kek
Terdapat pelbagai rangkaian produk dan jenama di Lazada yang boleh membantu Cik Ash untuk menyediakan kek bersempena Lazada birthday party ini. Antaranya adalah :

basic cake

alphabet
deco bunga 

4. Time to shine, pick your outfit on Lazada!
Baju yang sesuai

 
selipar yang sesuai

tudung yang sesuai

Ok tak pemilihan Cik Ash untuk handle party birthday lazada ni.. hahahha.. So apa lagi jom la korang join contest ni.. Jom reramai memeriakan lagi Lazada Birthday Festival Blogger Contest! ni..

This post have 7 komentar

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post