Friday, August 2, 2019

author photo
Beautea By Safi Produk Terbaru Safi 100% Esktrak Tea Premium | Berita baik buat #safilover Cik Ash ingin berkongsi dengan korang semua produk terbaru daripada Safi Malaysia iaitu Beautea By Safi Produk Terbaru 100% Esktrak Tea Premium.

Beautea By Safi
Safi Beautea diasaskan dengan menggunakan esktrak tea semulajadi yang akan bertindak untuk melindungi kulit dari kesan pencemaran,tekanan dan kosmestik. Selalu akan ada kesan kulit yang kering kusam, ditumbuhi jerawat dan juga meningkatkan penuaan kulit pramatang. Oleh sebab itu Safi telah mengeluarkan produk baru Beautea daripada esktrak tea yang dapat membantu dan menjadikan kulit kita kelihatan lebih sihat, segar dan cantik berseri-seri.

Beautea By Safi ini didatangkan 4 variasi yang sesuai untuk jenis kulit :-

👉Green Tea & Neem Anti Acne Gel Cleanser
👉Black Tea & Black Orchid Detox Cream Cleanser
👉White Tea & Damask Rose Hydrating Gel Cleanserg kering
👉Apricot Tea Revitalising Face Scrub 

Keistimewaan Beautea By Safi


Green Tea & Neem Anti Acne Gel Cleanser - Pembersih Gel Green Tea & Neem ni sesuai untuk kulit yang jenis normal dan berminyak. Pembersih ini bertindak untuk menyingkirkan minyak yang berlebihan dan disamping tu ianya juga dapat mengawal pengeluaran serum yang dapat mengecutkan jerawat serta dapat memudarkan parut. Korang yang ada masalah kulit berjerawat sesuai guna yang ni.


Black Tea & Black Orchid Detox Cream Cleanser - Pembersih Black Tea & Black Orchid ini sesuai untuk kulit yang jenis sensitif. Ianya pembersih krim Amino Acid yang lembut , wangi dapat membersihkan dan menghapuskan kekotoran. Di samping itu ianya juga dapat membantu meremajakan kulit dan melindungi kulit dari kesan penuaan.


White Tea & Damask Rose Hydrating Gel Cleanser - Pembersih White tea Damask Rose ini sesuai untuk jenis kulit yang kering. Ianya bertindak dapat membersihkan liang roma yang tersumbat dan mengeluarkan kekotoran tanpa ada pengelupasan, dapat mengekalkan kelembapan kulit , mengurangkan saiz liang-liang roma. 


Apricot Tea Reavitalising Face Scrub - Ini ada scrub yang dapat membersihkan liang roma tanpa ada pengelupasan dan mengeringkan kulit. Yang kaya dengan antioksidan dan dapat membantu memulihkan tekstur kulit kelihatan licin,cerah dan berseri-seri.


Beautea By Safi ini adalah produk yang Selamat, Halal dan suci untuk digunakan lagi pulak ianya tidak mengandungi sebarang paraben,alcohol,sls/sles dan silicone.

Dua produk Beautea


Disebabkan tergoda dengan packing dia tu Cik Ash pun tershopping  dua produk beautea ni iaitu Green Tea & Neem Anti Acne Gel Cleanser
Black Tea & Black Orchid Detox Cream Cleanser disebabkan kulit muka yang jenis sensitif dan ada minyak sikit tu nak cuba dua produk ni. Semasa menggunakan pembersih black tea best pakai muka Cik Ash rasa lembut dan licin. Manakala yang Green Tea & Neem tu bau wangi pakai dia best muka jadi lembut dan licin juga. Setakat guna ni tak mengalami apa-apa masalah dekat muka. Ok jer.


Mesti korang terfikir-fikir dekat mana nak cari produk Beautea By Safi ni kan? Sebenarnya tak susah pun nak carinya, Korang pergi mana-mana watsons berhampiran ataupun nak senang lagi korang beli jer online di  http://bit.ly/2JTltHO . Cik Ash aritu beli online juga sebab nak pergi watsons agak jauh la daripada rumah rasa tak berbaloi pulak semata-mata nak pergi beli kan lebih baik beli online di watsons bayar dan tunggu barang sampai depan rumah senang. hihihi.


Lagi pulak Cik Ash tengok di website Watsons sekarang ada promosi RM18.80 untuk 150g daripada harga asal setiap satu berharga RM23,30. So apa tunggu pergi-pergi cepat shopping dekat watsons sekarang nanti terlepas peluang dapat harga promosi tu. Untuk sebarang maklumat lanjut mengenai produk Beautea Safi ini korang boleh juga layari 



Ok la korang itu jer Cik Ash nak kongsikan dengan korang semua produk terbaru daripada SAFI iaitu Beautea By Safi 100% Esktak Tea Premium. Korang juga boleh baca mengenai produk safi yang lain :-  




Safi Rania Gold Di Formulasi Beetox. Technology

#safibeautea 
#BeauteabySAFI 
#safimy 
#safiskinstory
 #premiumteacleaners 
#rm
#rushmedia 
#beautyblogger 
#lifestyleblogger
#bloggerMY 
#BloggerMalaysia
#cikash
#reviewcikash
#cikashdotcom

This post have 7 komentar

avatar
Siti Yang Menaip delete August 2, 2019 at 11:25 PM

packaging lawa.. nampak exclusive.
ada bau yang rose tu kat Watson..

Reply
avatar
nurul aqidah azahar delete August 3, 2019 at 10:51 AM

ramainya org share..mcm menarik je nak try nanti

Reply
avatar
Ciktie delete August 3, 2019 at 2:24 PM

Kita pun dah cuba.. best yang penting wangi

Reply
avatar
Husniey Husain delete August 4, 2019 at 2:01 AM

Bestt kan.. Terasa kesan positif bila mencubanya

Reply
avatar
Ardini Humaira delete August 5, 2019 at 9:38 PM

Dni suka pakai skrub dia. Fuhh best😁

Reply
avatar
Rodiah Amir delete August 17, 2019 at 5:37 PM

dah macam-macam pilihan pencuci muka SAFI kan

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post