Wednesday, May 25, 2016

author photo
Drama Seindah Takdir Cinta Akasia TV3


Hai korang semua, Drama Seindah Takdir Cinta  ini akan main di tv3 hari ini jangan lupa tengok taw... ekin tengok iklan kat tv3 nampak macam best jah drama ni... nak layan ke tak nak.. hahhahah kalau dah layan memey ralik tengok tv ni.. Drama ini yang akan mengantikan Duda Terlajak Laris iaitu Seindah Takdir Cinta. Drama ni Adatapitasi novel gak. 
Drama ni mempunyai sebanyak 28 episode yang akan ditayangkan, merupakan terbitan daripada syarikat Zeel Production Sdn Bhd ,pengarah oleh Zulhuzaimy Marzuki dan hasil karya daripada Kamsiah Abu. 

Barisan pelakon yang akan menjayakan drama ni ialah Amyra Rosli, Saharul Ridzwan, Redza Rosli, Haff Ridzuan, Azri Iskandar, Ifa Raziah, Amai Kamaruddin, Nazzaty Rusli, Tatty Hassan,Lydia Saimon,Nazmi Nordin, Aina Abdul, Aidit Noh, Abdul Rahman Suud dan Raja Ema. 



Sinopsis Drama Seindah Takdir Cinta 

Mia Karmila, seorang gadis yang biasa hidupp dengan cara moden dan penug kemewahan langsung tidak menyangka pertemuannya dengan seorang pemandu teksi bernama Shahriman telah berjaya merubah keseluruhan cara hidupnya. Melalui beberapa pertemuan yang tidak pernah dirancang telah membenihkan bibit-bibit yang tulus dalam hati mereka. 
Adrian, lelaki macho,bergaya dan kaya-raya, terus tidak berputus asa untuk menjinakkan Mia Karmila sebagai kekasih yang dapat memenuhi kerakusan nalurinya, walaupun ramai perempuan lain bersedia untuk memenuhi segala kehendaknya. 
Perubahan sikap Mia Karmila benar-benar mencabar kelelakian Adrian sehingga dia bertekad, walau apa pun syarat yang diminta Mia Karmila, Adrian tidak peduli. Yang pasti Mia Karmila menjadi miliknya, Dalam kepayahan dan kepiluan yang mencengkam jiwa, Mia Karmila terpaksa juga menerima ijab kabul Adrian apabila lelaki itu telah berjaya memenuhi setiap syaray yang dipintanya. 
Pilu di hati Mia Karmila bertambah parah apabila mengetahui Shahriman adalah dalang yang membolehkan Adrian menikahinya. Siapakah Shahriman sebenarny? Bagaimankah Mia Karmila dapat meneruskan kehidupan hariannya bersama Adrian apabila Shahriman juga sentiasa ada bersama mereka? Dapatlah Mia Karmila ataupun Shahriman memadamkan rasa cinta yang pernah hadir dalam hati mereka? 

This post have 12 komentar

avatar
el delete May 25, 2016 at 2:02 PM

ooook nti nak tgk best x mcm dia semanis honey...

Reply
avatar
THE KEHALUSAN KELEMBUTAN delete May 25, 2016 at 2:16 PM

Tengok promo pasalcerita ni , time jurujual tu suruh dia bertudung

Reply
avatar
AtieYusof delete May 25, 2016 at 2:19 PM

macam best ja cerita ni sis..nak kena tengok ni ptg ni..:)

Reply
avatar
Cik Ash delete May 25, 2016 at 4:09 PM

tak taw tu kak el... hihihihi kena tengok dulu

Reply
avatar
Jari Manis delete May 25, 2016 at 8:34 PM

wahh..susah ooo nak cari lelaki cam Shahriman ni..mgkin dalam drama je kot

Reply
avatar
nohas delete May 25, 2016 at 11:38 PM

dah tengok tadi..ep1..tengah cuti, dok kpg, bolehlah nonton, kalau time kerja memey tak dapat nonton..huhu..

Reply
avatar
SIQAHIQA delete May 26, 2016 at 8:31 AM

Tak sempat nak menonton. Baru kuar dari pejabat masa drama ni start. Hii.

Reply
avatar
Cik Ash delete June 8, 2016 at 1:52 PM

Hihihihihi sis jm nk jumpa macam shahriman susah la

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post