Monday, July 25, 2016

author photo
Sireh Lovely Care | Assalamualaikum,  hai korang semua ini cik ash ada nak share  berkenaan dengan Pembersih Bahagian Wanita keluaran syarikat Hayat Beuuty & Healthy Industries ini..  So sesiapa yang mengalami masalah dibawah ini boleh guna produk ini alami la sendiri pengalaman menggunakannya ya.. cik ash pun guna produk memang tak tukar dah ya.. best sangat pakai taw.




Keistimewaan SIREH LOVELY CARE 
• Memperbaiki peredaran darah
• Membersih, menyegar, merawat dan menghalang jangkitan
bakteria
• Mencegah & merawat keputihan
• Mengetatkan faraj, mengembalikan ketegangan & menguatkan
otot mahkota wanita
• Mempercepatkan pemulihan luka selepas bersalin
• Baik digunakan sebagai sabun cucian payudara bagi
mengembalikan keanjalan dan mencegah kanser payudara

Kandungan Sirehh Lovely Care :

Kelebihan Herba Sireh (Piper betel) :
* Merawat keputihan dengan merencatkan perkembangan kulat (Candica Albican) penyebab keputihan. 
* Antiseptik untuk mengubati gatal dan alahan pada kulit serta ruam. 
* Melancarkan perjalanan haid dan penyubur kandungan/rahim wanita. 
*Quercus Infectoria Extract (Manjakani) 

Kelebihan Manjakani :
*Sebagai elemen perawat dinding vagina. 
*Membuang lendir dan pratikan asing pada vagina.
*Menstabilkan PH vagina 
*Menngecutkan vagina serta merawat kembali saluran peranakan. 
*Membantu metabolisma dengan mengekalkan Vitamin E pada epidermis. 
*Labisa Pumilia Extract (Kacip Fatimah) 
*Aloe Vera Extract 

Kelebihan Serapat : 
*Merawat  saluran peranakan dengan mengimbangi PH serta keasidan vagina. 
*Vitamin C & E 

eh korang cik ash hampir terlupa produk ini boleh merawat buasir taw... boleh juga digunakan tempat lain utntuk cuci bukan setakat kat alat sulit kita saja.


This post have 6 komentar

avatar
Scdha Sein (SS) delete July 27, 2016 at 10:27 AM

bagus jugak ni... nak cari la...

Reply
avatar
Sha Mohamed delete August 11, 2016 at 10:29 AM

Banyak kelebihannya.. Bagus nie..

Reply
avatar
Cikna delete August 18, 2016 at 1:57 PM

Produk yg b'asaskn ekstrak sireh ni mmg bagus utk penjagaan intim...

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post