-->

Thursday, July 28, 2016

author photo
 Nasi  Impit Goreng | Assalamualaikum , Hai korang semua apa khabar hari ini sihat ke semua, harap sihat la ya.  Ni ekin ada nak khabar kalau lebihan  nasi lmpit yang tak habis dimakan tu jangan dibuang taw kita boleh di kitar semula taw..  Sangat mudah dan senang sangat resepinya.

Nasi Impit Goreng 

Hari raya pertama  aritu ekin ada  buat nasi impit lepas  tu ada la lebih ekin sayang nak buangkan tu yang datang idea nak masak nasi impit goreng ni.  Ekin guna saja bahan-bahan yang ada siap ekin tumis sebelum  ini lebih goreng bihun masa raya kedua aritu hihihihi.

Ibu dan suami makan nasi impit goreng yang ekin  buat mereka berdua kata sedap juga nasi impit bila digoreng macam ni hahaha...




your advertise here

This post have 8 komentar

avatar
kisah si dairy delete July 28, 2016 at 11:43 AM

samalah..kalau tak habis,mesti buat nasi impit goreng..lagi sedap kan

Reply
avatar
el delete July 28, 2016 at 3:04 PM

tulah k.el pun tingin nak try buat ni

Reply
avatar
Cik Ash delete July 29, 2016 at 1:49 PM

buat jah kak el hihihihi

Reply
avatar
Cik Ash delete July 29, 2016 at 1:50 PM

ha ah lagi sedap makan...

Reply
avatar
nadiaizzaty delete July 30, 2016 at 5:14 PM

waaaa...dapnya ekin ...kreatif , ekin . boleh lah nadia try nanti bila ada nasi impit yang tak habis di makan =) ... yq sharing dear

Reply
avatar
Sha Mohamed delete August 11, 2016 at 10:28 AM

Ada niat nak buat tapi asyik lupa jer..

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post