Sunday, June 26, 2016

author photo
Pelakon Drama Ketupat Palas Mr Handsome TV3, pelakon utama, pelakon pembantu, pelakon tambahan drama Ketupat Palas Mr Handsome TV3

Drama Ketupat Palas Mr Handsome | Assalamulaikum. ini ada drama yang ekin tak sempat nak tengok dekat tv3 banyak sangat drama yang tengah main dekat tv la.. ekin kalau ikut ada masa saja tapi disebabkan anak saudara ada diaorang nak layan cerita dia ekin bagi diaorang tv.. 

Ekin ni terlepas peluang nak tengok drama kat dekat tv biasa la bila dah main laptop menaip entri memang lupa nak tengok drama.. setakat drama ini drama yang ekin layan di tv drama Imam Mudaku Romantik selain pada drama tu tak ada dah.. so untuk memudahkan ekin tengok drama ni ekin kongsikan link untuk tonton drama ini.. 

Drama ketupat palas Mr Handsome ni merupakan Country & Universal Sdn Bhd, menampilkan gandingan hebat dua pelakon popular iaitu Mira Filzah dan Fattah Aminz sebagai watak utama dalam drama ini. Drama ni diarahkan oleh Yeop Hitler . Drama ni mempunyai sebanyak 13 episode bersiaran pada setiap hari rabu hingga jumaat jam 9.00 malam dalam Slot Lestary. Turut membantu dalam drama ini ialah  Aisya Hasnaa, Eyka Farhana, Marisa Yasmin, Shah Sulaiman, Firdaus Ghufran, Syazuwan Hassan

Sinposis Drama Ketupat Palas Mr Handsome 
Kruz berasal dari keluarga yang berada. Dia telah memenangi pertandingan Mr.Handsome yang telah dianjurkan oleh majalah ternama, Namun apa yang tidak diketahuinya adalah sebagai pemenang, dia perlu melaksanakan kerja-kerja kemasyarakatan di sebuah kampung yang terpencil sepanjang bulan Ramadan. Di hadapan kamera, dia akan berlakon mengerjakan tugasannya, namun di belakang kamera dia menyuruh pembantunya, Jintan Manis lakukkan tugasannya. Kemudian dia bertemu dengan Ayu dan jatuh hati kepada Ayu yang  tidak seperti bekas kekasihnya kerana Ayu pintar, sopan dan cantik luar dan dalam. Secara perlahan-lahan Kruz berubah menjadi lebih baik. Namun  kerana salah faham, Ayu memikirkan yang Kruz hanyalah ingin memainkan perasaanya sahaja.         
photo signature_4.gif

This post have 6 komentar

avatar
Scdha Sein (SS) delete June 26, 2016 at 5:26 PM

Rajinnya laa layan drama... SS ni... Drama layan SS... he he he...

Reply
avatar
izzeyda delete June 27, 2016 at 9:25 AM

Eyda pun drama lambaian ramadan dah lama tak layan.. malam asyik awal jer melena..

Reply
avatar
Nina Mads delete June 29, 2016 at 12:09 AM

bulan puasa ni langsung tak tgk tv. heehe

Reply
avatar
Sha Mohamed delete June 30, 2016 at 12:50 PM

Tengok episod first jer.. lepas tu lupa nak tgk.. kikiki..

Reply
avatar
Cik Ash delete July 12, 2016 at 6:59 AM

Ekin tak layan drama pun SS ekin update kat blog sebab ada cari keyword drama ini

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post