Saturday, September 16, 2017

author photo

Jana Pendapatan Secara Online Jawab Kaji Selidik | Assalamualaikum... Hai korang semua apa khabar, Cik Ash harap semua berada dalam keadaan sihat walafiat.




Siapa kat sini pernah terlibat jawab kaji selidik online, Cik Ash nak kongsikan dengan korang semua dengan menjawb kaji selidik pun kita boleh dapat duit dan voucher. Tapi korang kena ada sifat rajin dan sabar la dalam menjawab soalan daripada survey yang ditanya kena habiskan jawab survey tu. Survey yang kita dapat tu akan di bagikan point daripada point tu yang kita kumpul tu la boleh kita nak tebus duit melalui paypal tapi korang perlu ada akaun paypal dulu dan boleh juga tebus voucher-voucher terpilih dan top up. 


Antara survey online yang Cik Ash sedang join sekarang sambil melayari blog,faceboook,instagram, twitter dan lain-lain tu apa kata mari la join jawab survey online yang mudah dan percuma sahaja, tapi dengar syarat korang kena rajin la jawab soalan tu, jangan jadi macam Cik Ash ni ada sifat malas sikit hihihi... Nak dapat hasilnya lambat la sikit. Berikut adalah antara survey online yang Cik Ash join :-


1. YouGov 

 

YouGov ini Cik Ash suka jawab survey, sebab soalan yang ditanya ringkas dan mudah. Boleh dipercayai sebab Cik Ash dah masuk kali ke 6 nak dapat tebus point dekat yougov.Nak redeem dekat YouGov korang perlu kena kumpul point yang tinggi untuk menebus paypal dan voucher tu. Untuk daftar boleh KLIK SINI. Dah dua kali Cik Ash redeem point paypal.



2. iPanelOnline



Survey ini pun Cik Ash suka join juga sebab boleh redeem duit dalam nilai yang siap tulis dalam Ringit Malaysia. Untuk daftar boleh klik sini.



Untuk register, klik sini.

3. AIP Online Survey Sekarang Dikenali Rakuten  AIP



Survey yang ini pulak boleh jugak redeem duit. Cik Ash jarang nak jawab lambat la sikit boleh pointnya. survey ini juga redeem voucher dan topup. Untuk daftar klik sini. dekat bawah ini contoh voucher yang ada boleh kita tebus nanti.







4. Global Test Market 





Survey ini Cik Ash join dah lama tapi jarang nak jawab survey point kurang masyuk la sikit, nak dapat banyak kena rajin taw.. hihihihi.. Nak daftar klik sini



5. Toluna 



Toluna ini juga boleh juga join Cik Ash gigih duk kumpul point hadiah yang ada dekat boleh tebuh duit paypal dan voucher. pernah tebus paypal tak pernah berjaya.. Nak daftar klik sini.



6. JAG Malaysia


 


JAG Malaysia ni Cik Ash baru saja join mata pun baru ciput hihihihi.. dekat sini jugak kita dapatkan point tengok video share dekat facebook lepas point tu di kumpul-kumpul boleh redeem voucher  macam-macam, Nak daftar klik sini.


7. Gloviss 

Gloviss



Gloviss ini Cik Ash masih dalam pembelajaran lagi baru jer join yang point terkumpul baru 200..so kalau korang nak join boleh jer klik SINI nak daftar . bila point dah terkumpul 3000 kita boleh reedem wang tunai dan voucher kfc,ayamas dan pizza hut.. 


Ok itu saja yang Cik Ash nak kongsikan dengan korang semua pasal ni.. kalau ikut banyak lagi yang Cik Ash join nanti Cik Ash kongsikan lagi ya..

This post have 6 komentar

avatar
Mimie delete October 24, 2017 at 3:14 PM

Ada antara yg kat atas dah register pun tapi tak pernah jawab survey sbb lupa password..hahaha

Reply
avatar
Hans Hanis delete February 17, 2018 at 5:01 PM

saya dulu rajin join jawab
hehe

Reply
avatar
Maria Firdz delete March 1, 2018 at 8:05 AM

Banyak ye. . Sy nak share dgn suami la.. Kot dia rajin

Reply
avatar
Zurainny Ismail delete January 18, 2019 at 11:26 AM

Bestnya, semua ni akak x tau. Akak register kat Global Test Market je - Alhamdulillah, dah byk kali dpt redeem mcm2. Tapi x dpt duit, cuma voucher, kad tunai, dll. Ambik masa jg utk kumpul point. Tq for sharing. :D

Reply
avatar
Shad delete July 3, 2019 at 1:51 PM

Tudia, banyak jugakkk nohh..

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post