TICKER

Friday, October 23, 2015

Roti Oh Roti

Roti Oh Roti


Assalamualaikum 
Hai korang, entri autopost bersiaran ni... sebelum in Cik Ash ada masuk blog Kasihku Amani terbaca satu entri berkenaan roti massimo ni.. teringin nak rasa keenakan roti Cik Ash beli dua perisa iaitu Perisa Coklat dan Perisa Blueberry..



Ni roti perisa coklat ekin makan semalam rasa coklat dia boleh tahan kena dengan selera tekak ekin tapi nak lagi tu tak la hihihi.. sedap roti gardenia lagi.


Ok yang ni pulak roti berperisa blueberry masa tengok kat blog sha tu dah tertarik roti ni tu yang bersungguh nak rasa sendiri.. wow masa buka plastik bau blueberry dah menaikkan ingin cuba.. dengan nikmatnya ekin masukkan dalam mulut wow sangat sedap krim bersalut blueberry ni.. rugi pulak beli satu hahaha... 

Ok tu jah nak bagitaw roti pun nak cerita gak kat blog hahaha.. jangan marah taw..

12 comments: