Friday, October 23, 2015

author photo
Roti Oh Roti


Assalamualaikum 
Hai korang, entri autopost bersiaran ni... sebelum in Cik Ash ada masuk blog Kasihku Amani terbaca satu entri berkenaan roti massimo ni.. teringin nak rasa keenakan roti Cik Ash beli dua perisa iaitu Perisa Coklat dan Perisa Blueberry..



Ni roti perisa coklat ekin makan semalam rasa coklat dia boleh tahan kena dengan selera tekak ekin tapi nak lagi tu tak la hihihi.. sedap roti gardenia lagi.


Ok yang ni pulak roti berperisa blueberry masa tengok kat blog sha tu dah tertarik roti ni tu yang bersungguh nak rasa sendiri.. wow masa buka plastik bau blueberry dah menaikkan ingin cuba.. dengan nikmatnya ekin masukkan dalam mulut wow sangat sedap krim bersalut blueberry ni.. rugi pulak beli satu hahaha... 

Ok tu jah nak bagitaw roti pun nak cerita gak kat blog hahaha.. jangan marah taw..

This post have 12 komentar

avatar
Etuza delete October 23, 2015 at 11:28 PM

sedap ada juga memnbeli,,sedap makan bersama kopi..)

Reply
avatar
Zafirah Kama delete October 24, 2015 at 11:24 AM

Kureng sikit dengan M ni.. suka gardenia macam orang ataih.. hehe

Reply
avatar
Farrah MF delete October 27, 2015 at 9:49 PM

Kalau saya jenis makan dua-dua,..leh sep kat sini gak ke? ;)

Reply
avatar
Farrah MF delete October 27, 2015 at 9:52 PM

Pernah makan. Not bad! Memang sedappp!

Reply
avatar
Cik Ash delete October 28, 2015 at 12:48 PM

hihihihi zaf gardenia terbaik

Reply
avatar
cikpinz delete October 28, 2015 at 4:37 PM

CP suka yang Gardenia..mesti ada dalam bag untuk bekalan

Reply
avatar
Sha Mohamed delete November 2, 2015 at 10:47 AM

Sedapkan ekin yg blueberry tu.. hehehe..

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post