Tuesday, June 14, 2016

author photo
Review |  Redmoon Clothpad and Liners | Hai korang semua, apa khabar untuk hari ini ya.. Korang masih ingat lagi entri ekin sebelum ini  pasal kemenangan hadiah giveaway yang ekin dapat Clothpad percuma daripada Redmoon Clothpad And Liners tu..  Review  ini hanya untuk wanita sahaja  tapi kalau lelaki terbaca apasalahnya boleh taw sikit pasal Clothpad ini kan ,mana la taw berminat nak beli untuk wife ,kekasih hati ke Hihihihihi... 


Review |  Redmoon Clothpad and Liners




Adakah anda pernah dengar Clothpad ni?  Mesti la ada yang pernah dengar kan, kalau ada yang belum pernah dengar pasal clothpad ni meh ekin ceritakan sikit ya,clothpad kalau ikutkan telah digunakan pada zaman dahulu yang kita guna kain batik dan tuala good morning tu kan. Zaman dan semakin maju ini clothpad telah dimodenkan diperbuat kain pelbagai corak warna warni yang sangat memikat hati bila terlihat Clothpad ni.. Clothpad ni berkonsepkan pad kain macam dulu jugak, tapi diperbaharui sesuai dengan keadaan yang serba moden sekarang ini. 

Kalau tengok pada harga jualan clothpad ini di pasaran sangat mahal kan kita tidak mampu nak beli clothpad ini, tapi rugi kalau kita tak beli taw sebabnya clothpad bertahan sehingga 5 tahun penggunaanya.. 

Clothpad ini dihasilkan dengan corak-corak yang ceria dan kain yang berkualiti,tidal mudah luntur dan bermula  bila di basuh.Design yang sangat baik untuk dan kualiti jahitan yang kemas tak ada benang yang tertanggal bila di basuh beberapa kali. 

Review Redmoon Clothpad Dan Liners 
Ini merupakan kali pertama ekin menggunakan clothpad dari kain warna warni ni, sebelum ni ekin pakai tuala wanita jenis basuh terus buang dalam tong sampah, ekin dah cuba pelbagai jenis tuala wanita di pasaran ni seperti yang pernah ekin guna kotex, libresse,intimate dan lain-lain

Selepas ekin cuba clothpad dan rasainya keselesaan menggunakan clothpad ini, ekin terasa ingin dapatkan lagi clothpad di masa akan datang. Clothpad ni sangat selesa bila pakai dan tiada rasa gatal pada alat sulit kita tu.. Kalau yang ada alergik dengan pad biasa seharusnya digalakkan mencuba sendiri clothpad dan rasai la sendiri pengalaman menggunakannya Hihihihihi...

Lagi yang ekin suka dengan Clothpad ini bila pakai tidak bocor dan berbau  seperti kita pakai pad yang biasa tu.. Sekarang tak perlu risau dengan kebocoran dan bau Hihihihihi.. 

Tentang Redmoon Clothpad 
Lagi yang menarik pasal clothpad redmoon  ini material yang digunakan di dalam clothpad ini mempunyai 3 lapisan iaitu lapisan atas,lapisan dalam dan lapisan bawah.  Lapisan atas diperbuat sejenis kain minky yang lembut pada kulit dan tidak mudah tinggal kesan darah,manakala lapisan dalam pula diperbuat daripada kain microfiber yang menyerap darah dengan lebih pantas dan juga daripada kain bamboo terry yang menyerap darah yang banyak dan antibacterial. Tak lupa gak lapisan bawah pun menggunakan kain cotton yang tak mudah berbulu. 

Clothpad Redmoon ini terdapat 7 saiz yang berbeza iaitu 
1. Overnight Extra Heavy -Aliran berat/Bersalin
2.Extra Heavy Pad-Aliran berat/Bersalin
3. Heavy Pan-Aliran berat siang dan malam
4.Medium Pad-Aliran berat siang dan malam 
5.Light Pad-Aliran Duncan
6. Extreme Pantyliner-keputihan berat/haid Aliran ringan
7. Daily Pantyliner-pelapik harian/keputihan ringan

Dibawah ni antara clothpad yang ekin dapat.. 


Heavy Flow


Light Flow


Medium


pantyliner


Ok itu saja review dari ekin  kalau ingin dapatkan Clothpad daripada Redmoon ni boleh ke Facebook Redmoon Clothpad And Liners untuk sebarang pertanyaan ataupun pembelian. 

This post have 22 komentar

avatar
Zafirah Kama delete June 14, 2016 at 9:16 AM

wah.. menarik.. tapi sekurangnya kena beli banyak ni.. sehari dah tukar berapa. basuh, nak tunggu kering lagi...

Reply
avatar
Zafirah Kama delete June 14, 2016 at 9:17 AM

tapi boleh consider untuk beli...

Reply
avatar
thezofiroh delete June 14, 2016 at 11:44 AM

wah teringin sangat nak cuba :O

Reply
avatar
Kekzamanis delete June 14, 2016 at 4:43 PM

Kena rajin la sikit kalau pakai clothpad ni noh.. Lepas tu memang nak kena beli lebih.. Sehari dah tukar 2 kali.. Hehe..
RosmizaAli.Com

Reply
avatar
izzeyda delete June 15, 2016 at 8:14 AM

best kan guna cloth pad nih.. Eyda dah nak cukup koleksi untuk sebulan.. cepat jugak kering, kalau nak lagi cepat spin dalam mesin basuh laa..

Reply
avatar
Eintan Nurfuzie delete June 15, 2016 at 4:13 PM

de kawan yg pakai.. dia kata bagus..

Reply
avatar
Cik Ash delete June 17, 2016 at 6:25 PM

Wah bestnya ekin pun slow2 nak kumpul gak

Reply
avatar
Cik Ash delete June 17, 2016 at 6:25 PM

Memang bagus kak syok guna hihihihi

Reply
avatar
Cik Ash delete June 17, 2016 at 6:27 PM

Yup betul tu zaf kak ekin pun slow2 nak tambah koleksi ni gak tak lama lagi

Reply
avatar
Cik Ash delete June 17, 2016 at 6:27 PM

Nak beli boleh jah kat fb dia hihihihi

Reply
avatar
Cik Ash delete June 17, 2016 at 6:28 PM

Cuba la boleh contact fb Redmoon tu

Reply
avatar
Cik Ash delete June 17, 2016 at 6:40 PM

Yup kena rajin jangan jadi malas

Reply
avatar
Cik Ash delete June 17, 2016 at 6:41 PM

Lawa2 tu yg buat tertarik kan

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post