TICKER

Friday, December 8, 2017

Alhamdulilah Tersenarai Pemenang SPM Fever Giveaway

Alhamdulilah Tersenarai Pemenang SPM Fever Giveaway | Assalamualaikum.. Hai, selamat pagi jumaat.. rezeki Allah bagi di pagi jumaat menang giveaway yang cik ash join.. bersyukur sangat Allah murah kan rezeki melalui ni amin..

Memang tak sangka sangat bila ada nama tersenarai di giveway abam kie ni, sebab yang join seramai 23 orang tu.. Cik ash ini join sesiapa blogger yang buat giveaway ada yang cik ash nampak lalu dekat dasboard ni.. hihihihi.. tanda support rakan blogger.. 



So kepada yang joi giveaway cik ash ucapkan tahniah buat korang juga taw.. jom tengok siapakah pemenang giveaway INI. Alhamdulilah rezeki kali ketiga cik ash menang join giveaway dekat blog abam kie ni. 

Terima kasih kepada abam kie dan penaja giveaway yang abam kie iaitu Cik Mar.. Ok la korang jumpa lagi nanti  cik ash nak sambung buat kerja kat rumah hahahahha... 

9 comments: