Friday, December 8, 2017

author photo
Alhamdulilah Tersenarai Pemenang SPM Fever Giveaway | Assalamualaikum.. Hai, selamat pagi jumaat.. rezeki Allah bagi di pagi jumaat menang giveaway yang cik ash join.. bersyukur sangat Allah murah kan rezeki melalui ni amin..



Memang tak sangka sangat bila ada nama tersenarai di giveway abam kie ni, sebab yang join seramai 23 orang tu.. Cik ash ini join sesiapa blogger yang buat giveaway ada yang cik ash nampak lalu dekat dasboard ni.. hihihihi.. tanda support rakan blogger.. 



So kepada yang joi giveaway cik ash ucapkan tahniah buat korang juga taw.. jom tengok siapakah pemenang giveaway INI. Alhamdulilah rezeki kali ketiga cik ash menang join giveaway dekat blog abam kie ni. 

Terima kasih kepada abam kie dan penaja giveaway yang abam kie iaitu Cik Mar.. Ok la korang jumpa lagi nanti  cik ash nak sambung buat kerja kat rumah hahahahha... 

This post have 9 komentar

avatar
ZaridaIshak delete December 8, 2017 at 10:14 AM

As salam.
Tahniah kepada kita juga... hehehe

Reply
avatar
azlina ina delete December 8, 2017 at 10:16 AM

tahniah cik ash.. murah rezeki dalam ga

Reply
avatar
Abam Kie delete December 8, 2017 at 10:32 AM

Tahniah cik ash... Terima kasih krna sudi join GA abam kie. Thanks for your support

Reply
avatar
Hanachie delete December 8, 2017 at 11:29 AM

Tahniah! Semoga bertambah rezeki!

Reply
avatar
Kak Wawa delete December 8, 2017 at 12:46 PM

Alhamdulillah, tahniah cik ash.

Reply
avatar
✿Cik Cappuccino Latte ✿ delete December 8, 2017 at 2:18 PM

Tahniah cik ash terpilih sebagai pemenang

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post