Thursday, September 27, 2018

author photo
Gegar Vaganza 4  2017 | Assalamualaikum.. Hai korang semua apa khabar semua, Cik Ash harap semuanya sihat la ya.


Wahh Gegar Vanganza 5 kembali lagi di atsro ria, rancangan febret ibu mentua Cik Ash ni hihihihi.. lepas ni mesti terjoin sama tengok program ni.. Kebanyakannya semua artis otai lama-lama ni.. Cik Ash tak sabar nak tengok persembahan Zamani,Elite,Amelina,Maya dan ramai lagi. 

Manakala pengacara untuk rancangan Gegar Vanganza ini masih dikekalkan iaitu Nabil Ahmad dan Jihan Muse, Nak tengok celotoh jihan selepas bersalin di atas pentas tahun lepas dia mengandung.. hihihi.. Manakaa Juri tetap masih dikekalkan Datuk Ramli MS. 

Rancangan Gegar Vanganza 4 akan bersiaran di astro ria pada hari ahad jam 9.00 bermula pada 30 September 2018  nanti.. Jangan lupa tarikh ni kalau korang peminat tegar Gegar Vangaza ya.. 

Antara senarai peserta yang bakal bertanding dalam Gegar Vaganza 2018 ini ialah Elite, Forteen, Billy Zulkarnain,Maya, Safura,Amelina, Farah Wahida,Noryn Aziz, Hetty Sarlene,Dia Fardila,Syafiq Rio,

Ok la itu saja jer yang Cik Ash nak bagitaw dengan peminat tegar gegar vanganza ni.. jangan lupa kita tengok sama-sama program ni artis lama dah lama tak muncul televiesyen berentak di atas pentas nanti.

This post have 6 komentar

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post