Wednesday, September 23, 2015

author photo
Selamat Hari Raya Aidiladha 2015 | Assalamualaikum... Hai korang semua buat apa tu, mesti sibuk nak menyiapkan persiapan raya esok kan. sekejap jah rasa dan raya qurban dah kan.





Terlebih dahulu  Ekin Dan Suami ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidiladha buat semua yang mengenali ekin dan suami. Raya haji tahun ni ekin beraya di kedah jah di sebabkan suami berkerja malam raya tu.. lagi pulak raya kedua dah keje... 

Malam raya mungkin ada buat gotong royong memasak untuk makan pagi raya tu... so malam ni Cik Ash sedang sibuk menolong mak saudara2 dan kak ipar memasak.. jamuan raya akan diadakan di rumah Cik Ash hihihi...menu pagi raya itu nasi ,daging gulai, ayam masak merah,nasi kapit,tapai,tupat,Tahun kedua beraya haji di kedah sejak jadi wife ini.. 

This post have 9 komentar

avatar
Scdha Sein (SS) delete September 23, 2015 at 8:26 PM

selamat hari raya aidiladha ekin!

Reply
avatar
Jari Manis delete September 23, 2015 at 10:16 PM

Selamat hari raya AidilAdha Ekin sekeluarga....mohon maaf jika ada salah dan sila sepanjang sis tggalkan komen di sini ye

Reply
avatar
Jari Manis delete September 23, 2015 at 10:17 PM

semua gurauan tu jangan simpan di dalam hati

Reply
avatar
Yun Sing delete September 24, 2015 at 4:42 PM

Selamat Hari Raya, Kak Ekin 😁

Reply
avatar
iryantyismail delete September 27, 2015 at 12:32 PM

Salam aidiladha ekin....banyak ke dapat daging korban..

Reply
avatar
Kira Sakura delete October 5, 2015 at 3:50 PM

kami pun mula plan raya kat kedah je tak balik mana2, sekali hari rabu tu ubah plan. balik beraya kat ipoh :)

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post