Tuesday, September 15, 2015

author photo
Harap Maaf Buat Semua



Hai korang.. malam ni cik ash update blog untuk bagi taw bermula 10 september 2015 aritu blog cik ash tak dapat nak update macam selalu.... nak blogwalking pun tak leh dah kerana internet streamyx dan telefon rumah cik ash tak dapat digunakan lagi disebabkan wayar KABEL telah dicuri oleh manusia yang tidak bertangungjawab menyusahkan orang la...


Cik Ash update guna data maxis untuk berapa hari jah tak boleh nak guna sangat nanti terlebih had pulak lebih limit .. masalah kabel ini tak taw berapa lama nak selesai mungkin 2 minggu berbulan2 kut...


Cik Ash mintak maaf taw cik ash tak dapat blogwaking kat blog korang buat masa ini... insyaAllah nanti internet dah pulih cik ash akan mengebom blog korang hihihi... mesti lama tak update dan blogwalking ini ada yang rindu cik ash kan hahaha... sebabnya queen of typo menyepikan diri komen pukalnya...  miss u to sahabat alam maya...


Cik Ash undur diri dulu.... haraf maaf kalau ada salah silap ya...terima kasih kepada yang memberi komen kat blog ini buka blog komen hampir mencecah angka 100  terkejut tengok taw tu baru beberapa hari tak on9...


This post have 22 komentar

avatar
PeRdU cINta delete September 15, 2015 at 10:17 PM

Tak apa..setelah semuanya pulih..meriahkan semula blog dengan entry2 ye..

Reply
avatar
Dunia Zumal delete September 15, 2015 at 11:22 PM

Semoga dipermudahkan untuk Ekin berblog semula nanti...

Reply
avatar
Shad delete September 16, 2015 at 12:03 AM

lahai, kabel kena curi kaa.. patut tak nampak kak ekin online.. tak pa, kasi rehat dulu puas2, nanti internet dah ok, marathon ya.. :D

Reply
avatar
Faranina delete September 16, 2015 at 12:34 AM

sama la..area saya pon salu org curi kabel..hehe sabo bbyk la ye..

Singgah2 blog sy ye..

Reply
avatar
marshalizadotcom delete September 16, 2015 at 9:38 AM

salam singgah ye ekin

Saya dapatkan air bersih dan jimat bil elektrik. Jemput baca sharing saya AIR BERSIH , BIL ELEKTRIK JIMAT

Reply
avatar
arzmoha delete September 16, 2015 at 12:15 PM

Cepat kembali berblogging ya ekin

Reply
avatar
Cik Ash delete September 16, 2015 at 2:58 PM

Alhamdulilah dah kembali berblog ni hihihi

Reply
avatar
Cik Ash delete September 16, 2015 at 3:00 PM

Alhamdulilah dah internet dah ok

Reply
avatar
Cik Ash delete September 16, 2015 at 3:03 PM

InsyaAllah nanti saya singgah

Reply
avatar
Cik Ash delete September 16, 2015 at 3:09 PM

Wsalam insyaAllah nanti saya singgah

Reply
avatar
Scdha Sein (SS) delete September 17, 2015 at 8:09 PM

bila internet dah up terus tak cukup tangan eh nak bom... keh keh keh...

Reply
avatar
izzeyda delete September 18, 2015 at 4:07 PM

patut laa lama tak kena bom ngan ekin..

Reply
avatar
Jari Manis delete September 18, 2015 at 10:02 PM

6 hari je kan...sib baik bukan 2-3 bulan..jika tak mesti Ekin dah lupa kitaorang heeee

Reply
avatar
Cik Mimie delete September 19, 2015 at 9:58 AM

Nanti dah ok boleh bw macam selalu tau Kak Ekin..:)

Tmpat Cik Mimie pun selalu kabel kena curi..tp dorg cepat baiki la :)

Reply
avatar
adianiez AIDA delete October 7, 2015 at 4:09 PM

skang ok dah...
alhamdulillah :)

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post