Sunday, July 4, 2021

author photo

Entri Terbaik Bulan April Dan Mei 2021 | Assalamualaikum...Hai korang semua, Hari ini Cik Ash nak kongsi entri terbaik pada bulan April dan Mei 2021 yang lalu. Antara entri terbaik dekat blog ni kebanyakan entri-entri yang dah lama Cik Ash kongsi dekat blog ni masih lagi berada dalam carta orang search. 


april 21

Bulan April aritu hanya 4 entri yang sempat Cik Ash kongsi dekat blog ni, hahaha, nampak tu kemalasan menulis tambah sejak pkp ni kan hahaha, asyik nak duk layan cerita korea dekat netflix hihihi.  Antara koleksi terbaik entri yang yang cari dekat blog pada bulan April adalah seperti di bawah ni. 


Resepi Jeruk Jambu Air

Resepi Timun Tumis Air

Belajar Lukis Haiwan

Cendawan Enoki Goreng Celup Tepung Bestari

Pertama Kali Cuba Buat Acar Masak Kelantan

Ayam Masak Keruntuk Guna Rempah Adabi 

Nasi Lemak Kelantan

Masak Gulai Lemak Kuning Ikan Talang Segar

Resepi Ikan Ketuka Bakar Bersambal

Keputusan Pemenang Muzikal Lawak Suprstar 2


Untuk bulan April 2021 ini kebanyakan orang search koleksi resepi dalam blog ni, Kalau korang nak tengok koleksi resepi masakan korang boleh singgah baca di #dapurcikash.


Manakala untuk bulan Mei 2021 aritu sebanyak 5 entri yang sempat Cik Ash kongsi dekat blog ni, ni la akibat bila dah layan korea memang lupakan semua media sosial termasuk blog ni. Sampai traffik jatuh sedikit salah siapa salah diri sendiri la malas. Antara koleksi terbaik bulan Mei 2021 adalah seperti berikut. 


Lagu Ost Drama Sabarlah Duhai Hati 

Resepi Timun Tumis Air

Belajar Lukis Haiwan

Resepi Jeruk Jambu Air

Cendawan Enoki Goreng Celup Tepung Bestari

Novel Sabarlah Duhai Hati 

Nasi Lemak Kelantan

Resepi Lempeng Gula Merah

Ayam Masak Kerutuk Guna Rempah Adabi

Magic Sponge Mr. Diy


Untuk 10 entri bulan Mei 2021 masih ada entri yang sama orang view, kali ada entri ost lagu drama melayu, resepi pun masih masuk carta kedudukan.


Ok la korang di atas semua itu adalah entri terbaik bulan April dan Mei 2021 , kepada korang yang tak sempat baca entri lama-lama boleh jemput singgah nanti. Jumpa lagi nanti.

This post have 7 komentar

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post