Friday, December 25, 2015

author photo
Selamat Pagi Jumaat


Assalamulaikum
Eh sekejap jer rasa dah hari jumaat kan.. hari ni merupakan jumaat terakhir di tahun 2015.. begitu pantas jam berpusing -pusing membawa pergi tahun 2015 tak lama dah nak masuk tahun 2016 kan...misi untuk tahun ni pun belum tercapai lagi.. 


Selalu berzikir hari jumaat dengan bacaan 
"Ya Allah" pada bila-bila masa.. insyaAllah selamat beramal kawan-kawan ya. 

This post have 9 komentar

avatar
Etuza delete December 25, 2015 at 8:28 AM

Salam jumaat ya CA amat cepat masa berlalu..dikatakan hanya orang beriman ( sesiapa ) dikalangan kita yang boleh rasa kan cepatnya masa berllau. manakala yang tidak diberi rasa itu amat merasakan lama nya sehari berlalu..( ada saya dengar dan membaca)subahanallah

Reply
avatar
Farrah MF delete December 25, 2015 at 6:00 PM

Selamat hari Jumaat, Ekin. Cepat benar masa berlalu kan. Tahu2 nak 2016 dah :)

Reply
avatar
Siti Aisya Ibrahim delete December 26, 2015 at 1:19 AM

Salam jumaat jugak, Cik Ash...lama kita xdtg melawat sini....tuan tanah sehat ker? pekabo?

Reply
avatar
Zafirah Kama delete December 26, 2015 at 4:17 AM

hari terakhir di tahun 2015.. sedar tak sedar, dah hampir setahun lagi kita bernafas...

Reply
avatar
wardahannesa delete December 27, 2015 at 1:05 AM

Semalam haru jumaat terakhir.. sedihnya.

Reply
avatar
Sha Mohamed delete December 28, 2015 at 12:41 PM

JUmaat terakhir untuk tahun 2015...
Minggu nie dah masuk tahun 2016 ari Jumaat...

Reply
avatar
adianiez AIDA delete December 30, 2015 at 1:40 PM

moga Allah panjangkan umur kita utk ke jumaat pertama 2016 ye :)
in shaa Allah...

Reply
avatar
Cik Ash delete December 30, 2015 at 10:29 PM

Salam jumaat Siti..alhamdulilah baru lps sihat ni

Reply
avatar
arysha_fayyadh delete December 31, 2015 at 10:41 AM

Assalam ekin,
sekarang masa memang cepat berlalu kan3
ni sok dah jumaat balik he3

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post