Friday, November 9, 2018

author photo
Panduan Jana 5 Angka Sebulan Dengan Bisnes Burger | Siapa kat sini berminat nak buat bisnes Burger ni, hari ini Cik Ash berkongsi dengan korang semua mengenai satu panduan untuk jana 5 angka sebulan dengan membuat bisnes Burger. Wow hebat bila dengan hanya bisnes burger pun boleh dapat nilai yang lumayan.


Adakah korang kini sedang memcari bisnes yang sesuai dan mudah untuk dimulakan? Bisnes yang tidak memerlukan modal yang besar, Bisnes ni juga produknya sentiasa mendapat permintaan sepanjang masa dan zaman,bisnes ini juga boleh dijalankan dan diuruskan 1-2 orang pekerja sahaja.

Jom Bongkar Jana Pendapatan 5 Angka  Sebulan Dengan Bisnes Burger! 

Mesti korang nak tahu siapakah pakar yang memulakan bisnes burger ni, seorang pakar dalam bidang kulinari dan juga orang yang layak untuk membantu. Nama beliau adalah Afiq Dato' Rusly! Beliau adalah seorang pelatih dan juga usahawan beraya yang telah membantu hampir 15 ribuk usahawan-usahawan makanan di Malaysia.
Beliau telah membongkarkan kenapa bisnes burger harus menjadi pilihan bagi usahawan yang ingin mulakan perniagaan. Nak tahu Jana 5 Angka Sebulan Dengan Bisnes Burger Tepi Jalan? Teruskan membaca…

Kelebihan Bisnes Burger Tepi Jalan

Seperti yang saya katakan, ramai yang berniaga untuk bisnes burger tetapi ada yang kecundang dan gagal kerana tanpa ilmu. Malah, ada juga yang gagal disebabkan pelbagai kekangan daripada faktor modal kewangan.
Antara kelebihan bisnes burger di tepi jalan :
1. Tidak perlu membayar sewa yang tinggi.
2. Kos overhead yang lebih rendah.
3. Boleh menjadi bisnes ala francais dengan mudah
4. Tidak perlu pekerja yang ramai.
5. Senang untuk bertukar lokasi bisnes jika lokasi tersebut tidak memberangsangkan.
Pada hemat saya, opsyen yang paling baik ialah dengan memulakan perniagaan burger di pinggir jalan. Bagaimana hendak mulakan bisnes burger dengan jana pendapatan 5 angka sebulan?

Jika anda benar-benar serius dengan perniagaan burger, anda boleh dapatkan Panduan Bisnes Burger yang lengkap segala informasi berkaitan cara mulakan bisnes burger, pemasaran, pengurusan, operasi serta khidmat pelanggan.
Jadi dapatkan panduan ini melalui link di bawah ini!


This post have 10 komentar

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post