TICKER

Friday, November 16, 2018

Permandangan Indah Puncak Titiwangsa Di Laluan Timur-Barat

Permandangan Indah Puncak Titiwangsa Di Laluan Timur-Barat | Assalamualaikum, selamat pagi jumaat semua, pagi ni tak ada entri panjang-panjang saja-saja suka nak post gambar permandangan indah dekat Puncak Titiwangsa Di Laluan Timur-Barat. 

Gambar semua suami Cik Ash yang ambik hihihi, duduk atas banjaran ni sejuk sangat. rasa tak mahu pergi mana-mana nak bermalam dekat situ hahaha... Jom la usha gambar-gambar dekat bawah ini. hihihihi.. Gambar ini ambik masa perjalanan dari Kelantan nak balik kedah hihihi bulan 10 aritu. Bulan 10 aritu Cik Ash balik kampung dekat Kelantan rasa macam lama tak balik, sedangkan Cik Ash dah balik sebelum ini pada bulan 7 , lepas tu  rancang nak balik raya haji terpaksa batalkan disebabkan masalah tak dielakkan nak taw apa dia ada Cik Ash ceritakan dalam entri INI.

view 1

View 2

view 3

View 4

View 5

View 6

View 7

View 8

View 9

View 10

View 11

View 12

View 13

View 14
Itu jer antara gambar yang sempat Suami Cik Ash ambik, gambar selfie kita orang ada jer tapi hanya untuk simpanan peribadi jah hihihi... Ok la korang semua Cik Ash dulu ya.. Jumpa lagi nanti di entri yang lain.

9 comments: