Sunday, May 13, 2018

author photo

Portable Gas Stove | Assalamualaikum.. Hai korang semua apa khabar Cik Ash harap semuanya sihat walafiat.Hari khamis baru ni gas dekat rumah kehabisan tengah memasak untuk makan malam. Nasib baik ada penyelamat boleh sambung masak guna portable dapur gas tu.

Kebetulan sangat kedai gas Cik Ash call sokmo tu talian kabel rosak sebab kedai berhampiran dekat situ terbakar, terpaksa la tunggu suami pergi kedai keesokannya. 

Pagi keesokannya Cik Ash goreng nasi guna portable gas stove tu, jadi la goreng nasi guna portable gas stove ni, goreng nasi sambil duduk hahaha, siap gak masak guna portable ni. Gambar nasi goreng tak ingat nak snape hahaha, sory la ya... sempat snape tumis bawang dalam kuali.

 

Ok korang Cik Ash nak bagitaw tu jah guna portable gas stove jah pun bukan nak update apa-apa pun la.. sebenarnya lama benda ni ada gas dia jah tak beli. hahaha.. baru beli tu yang syok guna kan.Jumpa lagi dientri yang lain nanti.

This post have 6 komentar

avatar
Anonymous delete May 13, 2018 at 8:11 AM

betul-betul penyelamat ni. kalau tersesak macam ni memang benda ni berjasa ni cik ash. hihi

Reply
avatar
I am LZ delete May 13, 2018 at 9:03 AM

Bagus juga standby portable gas stove ni Cik Ash.. Berguna bila kecemasan..

Reply
avatar
zuhaira nasrin delete May 13, 2018 at 9:52 AM

best gak portable gas ni. sambil duduk pun boleh siap masak :D

Reply
avatar
Mar Mansor delete May 13, 2018 at 7:24 PM

penyelamat keadaan. berbaloi juga ada barang macam ni.
Janji Kita

Reply
avatar
Sha Mohamed delete May 14, 2018 at 6:47 AM

Senang kalau ada portable nie..

Reply
avatar
Prinxess delete July 28, 2018 at 8:22 PM

Yes i am totally agreed with this article and i just want say that this article is very nice and very informative article.I will make sure to be reading your blog more. You made a good point but I can't help but wonder, what about the other side? !!!!!!THANKS!!!!!! Best Portable Printers

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post